We are continuing to monitor for any further issues.
Posted Jun 09, 2021 - 08:17 CEST
Monitoring
Kære kunde
TDC melder nu, at hovedårsagen til fejlen med periodisk afbrudte opkald på deres mobilnet nu skulle være løst. Da vi ikke har en endelig slutafmelding fra TDC endnu, overvåger vi fortsat. Vi forventer dog at hovedparten af fejlene er løst.
Vi beklager de gener det har medført.
Med venlig hilsen MobiKOM Support
Posted Jun 08, 2021 - 12:20 CEST
Identified
Kære kunde
Fejlen er fundet, og den ligger i TDC's netværk som gør, at alle der benytter dette kan opleve periodiske afbrydelser af opkald.
TDC er opmærksomme på fejlen og arbejder i øjeblikket på en løsning.
Vi vil sørge for, at give en status når der er nyt fra TDC.
Vi beklager de gener det kan medføre.
Med venlig hilsen MobiKOM Support
Posted Jun 08, 2021 - 09:40 CEST
Investigating
Kære kunde
Der kan i øjeblikket opleves forstyrrelser på mobilnettet.
Det kan resultere i at opkald bliver droppet efter 10 - 30 sekunder.
Vi er ved at undersøge hvor fejlen ligger, og sender ny info ud så snart vi ved mere.