TDC melder nu fejlen som løst, og vi ser heller ikke flere fejl på vores overvågning.
Vi beklager de gener I har måtte opleve.
Med venlig hilsen MobiKOM
Posted Apr 24, 2023 - 14:18 CEST
Identified
Kære bruger
TDC arbejder fortsat på, at udbedre den sporadiske fejl på mobilkald. De melder dog, at det primært omhandler kald der kommer fra andre netværk til TDC.
Vi sørger for, at holde jer opdateret i sagen og beklager de gener det kan medføre.
Venlig hilsen MobiKOM
Posted Apr 24, 2023 - 12:02 CEST
Investigating
Kære bruger
Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din MobiKOM løsning.
TDC melder at der i øjeblikket kan opleves problemer på deres Mobilnetværk, derfor kan man opleve periodiske problemer med mobilopkald.
TDC er bekendt med fejlen og arbejder på højtryk for at få den løst