Problemer med Bizfone.dk og PBXadmin
Incident Report for MobiKOM
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Sep 22, 2022 - 15:40 CEST
Monitoring
Kære bruger

Bizfone.dk og PBXadmin kører igen.

Vi arbejder på at identificere årsagen og derefter lave eventuelle forbedringer, så vi gør hvad vi kan for at undgå lignende udfordringer i fremtiden.

Vi holder fortsat skarpt øje med stabiliteten af løsningen, inden vi laver en endelig klarmelding.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, anbefaler vi at man trykker Ctrl+F5 og prøver igen.
Fejler det fortsat, er du meget velkommen til at kontakte os.

Vi sørger for at holde jer løbende opdateret.

Vi beklager de gener det har medført.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Sep 22, 2022 - 10:50 CEST
Identified
Kære bruger

Der stadig problemer med at benytte Bizfone.dk, samt PBXadmin.

Bizfone mobil App'en fungerer, så man har mulighed for, at tilmelde andre enheder til sine køer på Bizfone gennem app'en, mens fejlen står på.

Vi er fortsat i fuld gang med at løse problemet.

Nyt status inden kl. 11:30

Vi beklager de gener I måtte opleve.

Med venlig hilsen
MobiKOM
Posted Sep 22, 2022 - 10:28 CEST
Investigating
Kære bruger

Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din MobiKOM løsning.

Hvad er påvirket:
Bizfone.dk, Bizfone APP og PBXadmin

I øjeblikket kan der være problemer med at benytte Bizfone.dk, Bizfone APP samt PBXadmin.

Vi er i fuld gang med at løse problemet.

Nyt status inden kl. 10:30

Vi beklager de gener I måtte opleve, og arbejder på højtryk for at få det løst.

Med venlig hilsen
MobiKOM
Posted Sep 22, 2022 - 09:27 CEST
This incident affected: Bizfone (Bizfone.dk, Bizfone App).