TDC melder fortsat at de ikke oplever flere fejl, men overvåger stadig stabiliteten af løsningen.
Vi gør det samme, inden vi kommer med en endelig klarmelding af fejlen på TDC's netværk.
Vi beklager de gener det kan have medført.
Venlig hilsen MobiKOM
Posted Sep 21, 2022 - 13:50 CEST
Monitoring
Kære bruger
TDC melder at de ikke oplever flere fejl, men fortsat overvåger stabiliteten af løsningen. Vi gør det samme, inden vi kommer med en endelig klarmelding af fejlen på TDC's netværk.
Ny status: Senest kl. 14:00
Vi beklager de gener det kan have medført.
Venlig hilsen MobiKOM
Posted Sep 21, 2022 - 10:33 CEST
Identified
Kære bruger
Det viser sig desværre, at fejlen hos TDC med manglende lyd og afbrudte opkald på mobil er genopstået.
TDC arbejder på at løse fejlen i deres netværk og vi sørger for at holde jer løbende opdateret.