Udfordringer med TDC's mobilnet
Incident Report for MobiKOM
Resolved
Kære bruger

Vi har nu overvåget løsningen på udfordringerne med TDC NETs mobilnetværk nøje.

Vi har ikke oplevet udfordringer siden og slutafmelder hermed sagen.

Hvis du, mod forventning, fortsat måtte opleve udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 70203272

Vi beklager de gener det har medført.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Dec 12, 2022 - 15:32 CET
Monitoring
Kære bruger

Udfordringen med mobilopkald på TDC Net's mobilnetværk er nu løst og alt virker igen som det skal.

Vi overvåger fortsat løsningen, inden vi kommer med en endelig slutafmelding.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 70203272

Vi beklager de gener det har medført.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Dec 12, 2022 - 13:37 CET
Update
Kære bruger

Vi begynder nu at se flere og flere kald der kommer igennem, men der kan stadig opleves udfordringer med at ringe og modtage kald fra enkelte operatører.

Vi overvåger fortsat situationen nøje og holder jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 14:00

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Dec 12, 2022 - 13:13 CET
Update
Kære bruger

Der er fortsat udfordringer med at foretage og modtage opkald på TDC NETs mobilnetværk.

Der arbejdes stadig på højtryk hos TDC for at få løst fejlen.

Vi sørger for, at holde jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 14:00

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Dec 12, 2022 - 12:54 CET
Identified
Kære bruger

Vi bekræfter hermed, at fejlen er fundet og skyldes nedbrud i TDC Net's mobilnetværk.

Nogle mobilopkald virker nu fra MobiKOM til MobiKOM, TDC's net til MobiKOM, samt MobiKOM til eksterne (3, Telia, Telenor osv.)
Der er stadig udfordringer på kald fra eksterne til MobiKOM mobiler.
Derudover oplever TDC Erhverv og andre operatører der benytter deres netværk, også store udfordringer.

Vi sørger fortsat for, at holde jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 13:00

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Dec 12, 2022 - 11:44 CET
Investigating
Kære bruger

Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med opkald på mobiltelefoni.

Vi er i samarbejde med TDC i fuld gang med at undersøge årsagen og sørger for at holde jer løbende opdateret.

Ny status: senest kl. 12:00

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Dec 12, 2022 - 11:14 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil).