TDC net har 00:50 fundet fejlen i deres net og rettelsen have fuld effekt på vores platform kl. 01:03, hvor efter alle kald kunne afvikles normalt.
Vi må beklage de gener som I har oplevet.
Venlig hilsen MobiKOM
Posted Nov 24, 2020 - 06:57 CET
Update
Kære Kunde,
TDC Net er stadigvæk i fuld gang med at fejlsøge i deres netværk og TDC Net har opprioriteret fejl til højeste niveau.
Vi har desværre ingen tidshorisont, men vil holde jer løbende opdateret.
Venlig hilsen MobiKOM
Posted Nov 23, 2020 - 22:08 CET
Update
Kære Kunde,
TDC Net er i fuld gang med at fejlsøge i deres netværk og vi afventer nu status fra TDC.
Vi har pt. ingen tidshorisont, men vil holde jer løbende opdateret.
Venlig hilsen MobiKOM
Posted Nov 23, 2020 - 21:15 CET
Identified
Der kan i øjeblikket opleves problemer med at ringe ud og ind på mobil. Vi har fundet frem til at fejlen findes på TDC Mobilnet. Det er vi i gang med at få fejlmeldt med det samme.