Mobiler kan ikke tilringes
Incident Report for MobiKOM
Resolved
Kære kunde,

TDC net har 00:50 fundet fejlen i deres net og rettelsen have fuld effekt på vores platform kl. 01:03, hvor efter alle kald kunne afvikles normalt.

Vi må beklage de gener som I har oplevet.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Nov 24, 2020 - 06:57 CET
Update
Kære Kunde,

TDC Net er stadigvæk i fuld gang med at fejlsøge i deres netværk og TDC Net har opprioriteret fejl til højeste niveau.

Vi har desværre ingen tidshorisont, men vil holde jer løbende opdateret.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Nov 23, 2020 - 22:08 CET
Update
Kære Kunde,

TDC Net er i fuld gang med at fejlsøge i deres netværk og vi afventer nu status fra TDC.

Vi har pt. ingen tidshorisont, men vil holde jer løbende opdateret.

Venlig hilsen
MobiKOM
Posted Nov 23, 2020 - 21:15 CET
Identified
Der kan i øjeblikket opleves problemer med at ringe ud og ind på mobil.
Vi har fundet frem til at fejlen findes på TDC Mobilnet.
Det er vi i gang med at få fejlmeldt med det samme.

Med venlig hilsen
MobiKOM
Posted Nov 23, 2020 - 20:47 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil).