Udfordringer med at foretage og modtage opkald fra mobil
Incident Report for MobiKOM
Resolved
Kære bruger

Vi har holdt skarpt øje med TDC's løsning af udfordringen med at ringe til og fra mobiler og det kan hermed konstateres at udfordringen er løst.

Al mobiltrafik fungerer nu igen og vi beklager de gener det har medført.


Venlig hilsen
MobiKOM ApS
Posted Jan 12, 2021 - 13:47 CET
Monitoring
Kære bruger

Udfordringen med at foretage opkald til og fra mobil, ser nu ud til at være løst.

Der bliver fortsat holdt skarpt øje med stabiliteten, og vi vil sørge for at lave en endelig slutafmelding, så snart vi er helt sikre på at løsningen hos TDC er permanent.

Ny status: Senest kl. 14:00

Vi beklager de gener det kan have medført.


Venlig hilsen
MobiKOM ApS
Posted Jan 12, 2021 - 11:59 CET
Update
Kære bruger

Man kan fortsat opleve udfordringer med at modtage og foretage opkald fra MobiKOM mobiler, samt andre mobiler på TDC's netværk.

TDC har nu lavet en officiel udmelding på udfordringen med deres netværk:

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformation/details?fas_id=20210112-003411&issue_type=aktuelle%20fejl

Vi er løbende i dialog med TDC og presser på for en hurtig løsning af udfordringen.

Vi beklager de gener det kan medføre.


Venlig hilsen
MobiKOM ApS
Posted Jan 12, 2021 - 11:39 CET
Investigating
Kære bruger

Man kan i øjeblikket opleve sporadiske udfordringer med at foretage og modtage opkald fra mobil på TDC's netværk.
TDC er i fuld gang med fejlsøgning på dette.

Ny status: Senest kl. 12:00

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
MobiKOM ApS
Posted Jan 12, 2021 - 10:45 CET
This incident affected: Telefoni (Mobil).