Vi flytter vores datacenter
Scheduled Maintenance Report for MobiKOM
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Sep 22, 2018 - 04:30 CEST
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Sep 21, 2018 - 23:59 CEST
Update
Vi har valgt at flytte vores datacenter, da vi har et ønske om, at vores infrastruktur skal være endnu mere funktionel og på sigt blive fuldt ud georedundant. Derfor flytter vi vores datacenter over i to nye, hvor der er helt nyt hardware, som er opdateret med den nyeste teknologi, som giver os meget mere kapacitet og maskinkraft. Flytningen er en del af en ambitiøs plan for fremtidige tiltag, som skal være med til at optimere hele vores infrastruktur.
Posted Sep 17, 2018 - 11:37 CEST
Update
We will be undergoing scheduled maintenance during this time.
Posted Sep 17, 2018 - 11:34 CEST
Scheduled
Fra fredag den 21. september kl.: 23.59 til lørdag den 22. september kl.: 04.30 opdaterer vi vores firewalls. Under opdateringen kan der 1-3 gange opleves et meget kortvarigt udsving af 2-5 sekunders hakkende talekvalitet og langsommere systemer (Bizfone.dk, apps og internet).
Posted Sep 17, 2018 - 11:28 CEST
This scheduled maintenance affected: Selvbetjening (Kundelogin), Internet (xDSL, Fiber), Telefoni (Mobil, Fastnet, CloudPBX Funktionalitet), and Bizfone (Bizfone.dk, Bizfone App).