tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:/historyMobiKOM Status - Incident History2024-03-28T16:47:21+01:00MobiKOMtag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/194083772023-12-12T07:47:21+01:002023-12-12T07:47:21+01:00Driftproblemer med Bizfone løsning<p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>07:47</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - alt virker igen</p><p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>07:16</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din mobikom løsning.<br /><br />Hvad er påvirket: <br />Bizfone og Bizfone APP<br /><br />Der kan I øjeblikket opleves problemer med at benytte BIZfone.dk og BIZfone APP. <br /><br />Vi er i fuld gang med at løse problemet.<br /><br />Vi beklager de gener I måtte opleve, og arbejder på højtryk for at få det løst. <br /><br />Med venlig hilsen<br /><br />Mobikom</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/192326122023-11-29T07:49:04+01:002023-11-29T07:49:04+01:00Periodisk udfordring med at modtage kald på mobiltelefon.<p><small>Nov <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>07:49</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - denne er nu løst.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>12:07</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Trafik er dirigeret uden om den fejlbehæftede server hos TDC, og problemet bør derfor være løst.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>12:05</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>09:41</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger <br /> <br />Nogle kan i øjeblikket opleve sporadiske udfordringer på TDC's mobilnet som gør, at man ikke altid kan modtage opkald. <br />Man kan forsøge at genstarte mobilen, da det i nogle tilfælde kan løse udfordringen. <br /> <br />TDC er i fuld gang med fejlsøgning, og vi sørger for at holde jer opdateret så snart der er nyt i sagen. <br /> <br />Vi beklager de gener det kan medføre.</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/187537082023-10-11T15:51:05+02:002023-10-11T15:51:05+02:00Sporadiske udfordringer med Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard<p><small>Oct <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>15:51</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Vi har nu nøje overvåget løsningen og slutafmelder hermed fejlen som løst.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>14:22</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to monitor for any further issues.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>14:21</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to monitor for any further issues.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>14:21</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - A fix has been implemented and we are monitoring the results.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>14:20</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - De sporadiske udfordringer få har kunne opleve på Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard, er nu løst.<br /><br />Vi overvåger løsningen, inden en endelig slutafmelding i eftermiddag.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/187303562023-10-09T15:32:53+02:002023-10-09T15:32:53+02:00Sporadiske udfordringer med Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard<p><small>Oct <var data-var='date'> 9</var>, <var data-var='time'>15:32</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - De sporadiske udfordringer man har kunne opleve på Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard, er nu løst.<br /><br />Skulle I mod forventning stadig opleve problemer, kan vores support kontaktes på telefon 70 20 32 72</p><p><small>Oct <var data-var='date'> 9</var>, <var data-var='time'>13:05</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - De sporadiske udfordringer man har kunne opleve på Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard, er nu løst.<br />Vi overvåger løsningen, inden en endelig slutafmelding i eftermiddag.</p><p><small>Oct <var data-var='date'> 9</var>, <var data-var='time'>11:42</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Oct <var data-var='date'> 9</var>, <var data-var='time'>11:42</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Nogle kan i øjeblikket opleve sporadiske load-udfordringer på live-miljøet, hvilket påvirker Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard.<br />Dette opleves ved, at siden står og snurrer, eller ikke opdaterer.<br /><br />Vi er i fuld gang med at løse udfordringen og sørger for, at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/185525322023-10-04T11:23:15+02:002023-10-04T11:23:15+02:00Dårlig lyd på Volte kald<p><small>Oct <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>11:23</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære kunde<br /> <br />Vi har i den sidste tid oplevet nogle lydmæssige udfordringer i forbindelse med mobilopkald. Problemerne er primært opstået efter TDC har slukket for deres 3G netværk. <br /><br />Vi har i samarbejde med TDC fejlsøgt på dette og har fundet en løsning på udfordringen. <br /><br />Vi beklager de gener dette måtte have medført.</p><p><small>Oct <var data-var='date'> 2</var>, <var data-var='time'>10:58</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - fejlen forventes endelig løst 4/10-23</p><p><small>Oct <var data-var='date'> 2</var>, <var data-var='time'>10:57</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to work on a fix for this issue.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>08:14</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Fejlen er lokaliseret, og der arbejdes på en patch der løser problemet.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>07:52</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Vi ser i øjeblikket udfordringer med forringet kvalitet af lyd på Volte kald, der fejlsøges med vores underleverandører</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/178512372023-07-14T09:36:24+02:002023-07-14T09:36:24+02:00Sporadiske udfordringer med funktioner på Bizfone<p><small>Jul <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>09:36</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Udfordringerne med funktioner på Bizfone er nu løst.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat måtte opleve udfordringer, er du mere end velkommen til at kontakte os.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Jul <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>08:19</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Nogle kan i øjeblikket opleve udfordringer med funktioner som eksempelvis "læg på" og "viderestil" når man benytter kaldsfunktionen på Bizfone.dk, Bizfone klienten og Bizfone app.<br /><br />Vi arbejder på højtryk for at få udbedret fejlen og sørger for, at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Ny status: Senest kl. 9:30<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/172632952023-05-16T10:05:45+02:002023-05-16T10:05:48+02:00Periodiske udfordringer med Bizfone<p><small>May <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>10:05</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - De periodiske udfordringer på systemet er nu løst og alt kører igen stabilt.<br />Årsagen til de periodiske udfordringer var en fejl i noget hardware, som nu er isoleret så det ikke påvirker stabiliteten.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>May <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>08:55</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære kunde<br /><br />Nogle kan i øjeblikket opleve periodiske problemer på vores system.<br />Det betyder at man kan opleve periodiske udfordringer på henholdsvis Bizfone.dk, Bizfone app og Wallboard.<br /><br />Vi arbejder på højtryk for at få det løst og sørger for at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/172040342023-05-10T14:02:47+02:002023-05-10T14:02:47+02:00Udfordringer med forsinkelse af lyd ved opkald fra Telia's mobilnet<p><small>May <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>14:02</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Telia melder ikke længere fejl på deres driftsinfo, så fejlen på deres mobilnet betragtes derfor som løst.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>May <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>09:41</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Nogle MobiKOM kunder kan i øjeblikket opleve periodiske forsinkelser af lyd ved indgående opkald fra Telia's mobilnet.<br /><br />Udfordringen ligger hos Telia, som er opmærksomme på fejlen og i fuld gang med fejlsøgning.<br /><br />Du kan følge fejlretningen her:<br /><br />https://www.telia.dk/kundeservice/dakning-og-drift/driftsinformation/<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/169491722023-04-24T14:18:49+02:002023-04-24T14:18:49+02:00Problemer med TDC's Mobilnetværk<p><small>Apr <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>14:18</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC melder nu fejlen som løst, og vi ser heller ikke flere fejl på vores overvågning.<br /><br />Vi beklager de gener I har måtte opleve.<br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Apr <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>12:02</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC arbejder fortsat på, at udbedre den sporadiske fejl på mobilkald.<br />De melder dog, at det primært omhandler kald der kommer fra andre netværk til TDC.<br /><br />Vi sørger for, at holde jer opdateret i sagen og beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Apr <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>08:13</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din MobiKOM løsning.<br /><br />TDC melder at der i øjeblikket kan opleves problemer på deres Mobilnetværk, derfor kan man opleve periodiske problemer med mobilopkald.<br /><br />TDC er bekendt med fejlen og arbejder på højtryk for at få den løst<br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/162085882023-02-21T07:47:20+01:002023-02-21T07:47:20+01:00Sporadiske udfordringer med mobilkald på TDC's mobilnet<p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>07:47</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger,<br /><br />TDC har meldt at fejlen er løst, og vi kan ikke længere genskabe problemet.<br /><br />Vi forventer alt virker, men overvåger alt trafik de næste par timer for at sikre at fejlen er helt løst.<br /><br />Vi beklager de gener det har medført. <br /><br />Venlig hilsen <br />MobiKOM</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>18:47</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Der er fortsat udfordringer i TDC’s mobilnet.<br /><br />Vi er i dialog med TDC om at få det løst hurtigst muligt.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre. <br /><br />Venlig hilsen <br />MobiKOM</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>16:59</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Man kan i øjeblikket opleve sporadiske problemer med at foretage udgående opkald eller afbrudte samtaler på TDC's mobilnet. <br /><br />TDC er i fuld gang med at fejlrette og vi vil sørge for at holde Jer løbende opdateret med status på fejlen på TDC's mobilnet. <br />TDC har også lavet deres egen driftsudmelding omkring denne fejl. <br />https://erhvervkundeservice.tdc.dk/arkiv/info/details?fas_id=20230220-001525&issue_type=aktuelle%20fejl<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre. <br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/162041512023-02-20T10:05:40+01:002023-02-20T10:05:40+01:00Sporadiske udfordringer med login på Bizfone App<p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>10:05</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Udfordringen med sporadiske udfordringer med login på Bifone app er nu løst.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer med login, er du velkommen til at kontakte os på 70203272.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>09:37</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /> <br />Nogle kan i øjeblikket opleve udfordringer med mislykket login i Bizfone app'en. <br />Da det er sporadisk, kan man med fordel forsøge igen.<br /> <br />Vi er i fuld gang med at løse udfordringen og sørger for, at holde Jer løbende opdateret.<br /> <br />Ny status: Senest kl. 11:00<br /> <br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />/Kristian</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/159287432023-01-25T12:15:14+01:002023-01-25T12:15:14+01:00Problemer med at ringe og modtage kald fra Microsoft Teams<p><small>Jan <var data-var='date'>25</var>, <var data-var='time'>12:15</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>25</var>, <var data-var='time'>10:02</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Kære bruger<br /><br />Umiddelbart ser Teams ud til at virke igen, Microsoft har dog endnu ikke meldt at fejlen er løst endnu, derfor holder vi sagen under overvågning forsat.<br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Jan <var data-var='date'>25</var>, <var data-var='time'>08:54</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din MobiKOM løsning.<br /><br />I øjeblikket at der er problemer med at ringe fra Teams, samt modtage kald på Teams<br /><br />Fejlen ligger ved Microsoft, som er i gang med at fejlsøge<br /><br />Indtil fejlen er løst kan man med fordel benytte Bizfone Softphonen, bordtelefon eller mobiltelefon.<br /><br />Vi beklager de gener I måtte opleve<br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/149861652022-12-12T15:32:10+01:002022-12-12T15:32:10+01:00Udfordringer med TDC's mobilnet<p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>15:32</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi har nu overvåget løsningen på udfordringerne med TDC NETs mobilnetværk nøje. <br /><br />Vi har ikke oplevet udfordringer siden og slutafmelder hermed sagen.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat måtte opleve udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 70203272<br /><br />Vi beklager de gener det har medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>13:37</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Kære bruger<br /><br />Udfordringen med mobilopkald på TDC Net's mobilnetværk er nu løst og alt virker igen som det skal.<br /><br />Vi overvåger fortsat løsningen, inden vi kommer med en endelig slutafmelding.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 70203272<br /><br />Vi beklager de gener det har medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>13:13</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi begynder nu at se flere og flere kald der kommer igennem, men der kan stadig opleves udfordringer med at ringe og modtage kald fra enkelte operatører.<br /><br />Vi overvåger fortsat situationen nøje og holder jer løbende opdateret.<br /><br />Ny status: Senest kl. 14:00<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>12:54</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Kære bruger<br /><br />Der er fortsat udfordringer med at foretage og modtage opkald på TDC NETs mobilnetværk.<br /><br />Der arbejdes stadig på højtryk hos TDC for at få løst fejlen.<br /><br />Vi sørger for, at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Ny status: Senest kl. 14:00<br /><br />Vi beklager de gener det medfører.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>11:44</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi bekræfter hermed, at fejlen er fundet og skyldes nedbrud i TDC Net's mobilnetværk.<br /><br />Nogle mobilopkald virker nu fra MobiKOM til MobiKOM, TDC's net til MobiKOM, samt MobiKOM til eksterne (3, Telia, Telenor osv.)<br />Der er stadig udfordringer på kald fra eksterne til MobiKOM mobiler. <br />Derudover oplever TDC Erhverv og andre operatører der benytter deres netværk, også store udfordringer.<br /><br />Vi sørger fortsat for, at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Ny status: Senest kl. 13:00<br /><br />Vi beklager de gener det medfører.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Dec <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>11:14</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med opkald på mobiltelefoni.<br /><br />Vi er i samarbejde med TDC i fuld gang med at undersøge årsagen og sørger for at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Ny status: senest kl. 12:00<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/139375902022-11-29T15:21:25+01:002022-11-29T15:21:25+01:00Udfordringer med Bizfone, wallboard og busylight<p><small>Nov <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>15:21</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>15:20</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi har nu fundet og løst udfordringen.<br /><br />Alt fungerer atter som det skal.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Nov <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>15:05</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med Bizfone.dk, Bizfone app, wallboard og busylight, hvor man ikke kan logge ind eller ikke kan indlæse efter opdatering.<br /><br />Vi er i fuld gang med fejlsøgningen og sørger for, at holde Jer opdateret så snart der er nyt i sagen.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/112170762022-09-22T15:40:00+02:002022-09-22T15:40:00+02:00Problemer med Bizfone.dk og PBXadmin<p><small>Sep <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>15:40</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>10:50</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - Kære bruger<br /><br />Bizfone.dk og PBXadmin kører igen. <br /><br />Vi arbejder på at identificere årsagen og derefter lave eventuelle forbedringer, så vi gør hvad vi kan for at undgå lignende udfordringer i fremtiden. <br /><br />Vi holder fortsat skarpt øje med stabiliteten af løsningen, inden vi laver en endelig klarmelding.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, anbefaler vi at man trykker Ctrl+F5 og prøver igen.<br />Fejler det fortsat, er du meget velkommen til at kontakte os.<br /><br />Vi sørger for at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Vi beklager de gener det har medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>10:28</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Der stadig problemer med at benytte Bizfone.dk, samt PBXadmin.<br /><br />Bizfone mobil App'en fungerer, så man har mulighed for, at tilmelde andre enheder til sine køer på Bizfone gennem app'en, mens fejlen står på.<br /><br />Vi er fortsat i fuld gang med at løse problemet.<br /><br />Nyt status inden kl. 11:30<br /><br />Vi beklager de gener I måtte opleve. <br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>09:27</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din MobiKOM løsning.<br /><br />Hvad er påvirket: <br />Bizfone.dk, Bizfone APP og PBXadmin<br /><br />I øjeblikket kan der være problemer med at benytte Bizfone.dk, Bizfone APP samt PBXadmin.<br /><br />Vi er i fuld gang med at løse problemet.<br /><br />Nyt status inden kl. 10:30<br /><br />Vi beklager de gener I måtte opleve, og arbejder på højtryk for at få det løst. <br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/112032452022-09-22T10:01:11+02:002022-09-22T10:01:11+02:00Udfordringer med manglende lyd og afbrudte kald på mobil<p><small>Sep <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>10:01</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>13:50</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC melder fortsat at de ikke oplever flere fejl, men overvåger stadig stabiliteten af løsningen.<br /><br />Vi gør det samme, inden vi kommer med en endelig klarmelding af fejlen på TDC's netværk.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>10:33</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC melder at de ikke oplever flere fejl, men fortsat overvåger stabiliteten af løsningen.<br />Vi gør det samme, inden vi kommer med en endelig klarmelding af fejlen på TDC's netværk.<br /><br />Ny status: Senest kl. 14:00<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>09:33</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Det viser sig desværre, at fejlen hos TDC med manglende lyd og afbrudte opkald på mobil er genopstået.<br /><br />TDC arbejder på at løse fejlen i deres netværk og vi sørger for at holde jer løbende opdateret.<br /><br />Næste status: Senest kl. 11:30<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/111927262022-09-20T18:03:45+02:002022-09-20T18:03:45+02:00Udfordringer med manglende lyd og afbrudte kald på mobil<p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>18:03</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC melder nu, at alt burde virke normalt igen.<br /><br />Vi beklager meget de gener dette har medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>15:02</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære Bruger<br /><br />TDC har desværre fortsat fejl i deres netværk.<br />https://erhvervkundeservice.tdc.dk/arkiv/info/details?fas_id=20220920-003272&issue_type=aktuelle%20fejl<br /><br />Vi er i dialog med dem og de arbejder på at få problemet løst.<br /><br />Vi beklager generne.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/111895902022-09-20T12:20:24+02:002022-09-20T12:20:24+02:00Udfordringer med manglende lyd og afbrudte kald på mobil<p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>12:20</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC melder nu, at trafikken er normaliseret og vil blive overvåget tæt de næste timer.<br /><br />Vi beklager de gener dette har medført.<br /><br />Venlig hilsen<br /> MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>11:29</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC arbejder fortsat på, at løse udfordringen med manglende lyd og afbrudte kald på deres mobilnetværk.<br /><br />Ny status: Senest kl. 13:30<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>09:59</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC har gjort os opmærksomme på, at fejlen endnu ikke er løst for alle berørte, på trods af deres tidligere udmelding.<br /><br />De fejlretter fortsat og vi sørger for, at holde jer løbende opdateret i sagen.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br /> MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/111887152022-09-20T09:27:45+02:002022-09-20T09:46:48+02:00Udfordringer med manglende lyd og afbrudte kald på mobil<p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>09:27</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />TDC har fundet årsagen til fejlen og melder nu, at problemet med manglende lyd og afbrudte opkald på deres netværk er løst.<br /><br />Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på mobikom@mobikom.dk<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>08:26</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Nogle kan i øjeblikket opleve udfordringer med manglende lyd og afbrudte mobilopkald på TDC's net.<br />TDC er i fuld gang med at undersøge årsagen og vi sørger for, at holde jer løbende opdateret i sagen.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/111776542022-09-19T13:40:33+02:002022-09-19T13:40:33+02:00Udfordringer med SMS på TDC's netværk<p><small>Sep <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>13:40</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>13:40</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to work on a fix for this issue.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>12:38</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Nogle kan i øjeblikket opleve udfordringer med at sende og modtage SMS'er på TDC's netværk.<br /><br />Fejlen ligger hos TDC, som er opmærksomme på udfordringen og de arbejder i øjeblikket på en løsning.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/111508602022-09-16T12:20:15+02:002022-09-16T12:20:15+02:00Problemer med Bizfone.dk og PBXadmin<p><small>Sep <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>12:20</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Status: <br />Vi har nu løst problemet og alt virker igen. Hvis du forsat oplever problemer, så prøv gerne med Ctrl + F5 eller en genstarter af din browser.<br /><br />Vi overvåger situationen nøje resten af dagen for at sikre alt forsat virker<br /><br />Vi beklager ulejligheden.<br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Sep <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>12:00</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige fejl, som kan påvirke funktionaliteten på din MobiKOM løsning.<br /><br />Hvad er påvirket: <br />Bizfone.dk, Bizfone APP og PBXadmin<br /><br />I øjeblikket kan der være problemer med at benytte Bizfone.dk, Bizfone APP samt PBXadmin.<br /><br />Vi er i fuld gang med at løse problemet<br /><br />Vi beklager de gener I måtte opleve, og arbejder på højtryk for at få det løst. <br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/108899262022-08-23T11:47:55+02:002022-08-23T11:47:55+02:00Udfordringer på Bizfone<p><small>Aug <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>11:47</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Udfordringerne på Bizfone.dk og Bizfone app er nu løst og alt virker igen.<br /><br />Skulle du, mod forventning, fortsat opleve udfordringer, er du meget velkommen til at kontakte os.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Hav en god dag.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Aug <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>11:20</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - Kære bruger<br /><br />Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med funktionaliteter på Bizfone.dk og Bizfone app.<br />Det kan berøre udringning, viderestilling og lign.<br /><br />Vi arbejder hårdt på at få det løst hurtigst muligt.<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/100174862022-05-18T09:30:37+02:002022-05-18T09:30:37+02:00Sporadiske udfordringer med lyd ved tilring fra andre operatører<p><small>May <var data-var='date'>18</var>, <var data-var='time'>09:30</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Udfordringen med manglende lyd er nu løst. <br /><br />Vær opmærksom på, at der ved tryk på 'Opdater system' i PBXADMIN inden i morgen, kan være risiko for at fejlen genopstår. <br />Dette er vi i gang med at løse, og forventer løst i løbet af i dag.<br /><br />Såfremt I er nødsaget til, at opdatere PBXADMIN og I oplever fejlen igen, er I velkomne til at kontakte os på 70203272 - så kan vi løse fejlen for jer på få minutter.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>May <var data-var='date'>18</var>, <var data-var='time'>08:28</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br /><br />Nogle kan i øjeblikket opleve sporadiske udfordringer med manglende lyd på opkald fra andre operatører.<br /><br />Vi undersøger årsagen og er i fuld gang med at finde en løsning.<br /><br />Ny status: Senest kl. 10:00<br /><br />Vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/98939332022-05-02T08:25:45+02:002022-05-02T08:25:45+02:00Udfordringer med visning af køer på Bizfone.dk<p><small>May <var data-var='date'> 2</var>, <var data-var='time'>08:25</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Udfordringen med visning af køer på Bizfone.dk er nu løst - du skal blot trykke Ctrl+F5.<br />Dette opdaterer siden og rydde cache i browseren.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Venlig Hilsen<br />Kristian</p><p><small>May <var data-var='date'> 2</var>, <var data-var='time'>08:10</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Kære bruger<br /><br />Nogle brugere kan opleve udfordringer med visning af køer på Bizfone.dk, hvor køerne ikke er på overblikket som man er vandt til.<br /><br />Dette påvirker ikke selve kø-tilmeldingen, og har du automatisk kø-tilmelding slået til, virker dette fortsat på trods af visningsfejlen.<br /><br />Ligeledes kan man godt melde sig til og fra køer, hvis man søger på køen i det nye søgefelt til højre, under det hvide dial-felt.<br /><br />Vi arbejder på en løsning, så kø-visningen vises som normalt for de som måtte opleve det og vi beklager de gener det kan medføre.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>tag:driftsstatus.mobikom.dk,2005:Incident/98720552022-04-28T16:16:15+02:002022-04-28T16:16:15+02:00Udfordringer med opkobling til Microsoft Teams<p><small>Apr <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>16:16</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Kære bruger<br /><br />Microsoft har nu lokaliseret og løst problemet.<br /><br />Alt virker hermed som det skal.<br /><br />Vi beklager de gener det kan have medført.<br /><br />Med venlig hilsen<br />MobiKOM</p><p><small>Apr <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>15:56</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med opkobling til Microsoft Teams, hvilket kan betyde at man ikke kan foretage og modtage kald gennem Microsoft Teams.<br /><br />Det tyder på problemet ligger hos Microsoft og vi er i fuld gang med at undersøge årsagen så vi kan få det udbedret.<br /><br />Vi beklager de gener der kan opstå.<br /><br />Venlig hilsen<br />MobiKOM</p>